Sunday 25 January 2015

Too lazy Sunday

First in 2015 hahaks.
Assalammualaikum !
Tak jawab dosa tau hehehe...

Hai, dah lama tak update blog. Memang lama sesangat sebab sekarang dah pun 2015. hihihi
So hei diploma saya dah pun habis masa tahun 2014 dalam bulan 5 macam tue. So, sekarang duduk saja goyang kaki menyambil sambung bachelor pula.
Baru ja semester 1, masuk dalam bulan 11 mcm tue. Biasalah, selagi mampu sambung kita smbung ye tak gitu..

Harini hari minggu semua student kebiasaanya balik rumah tapi i tak balik rumah sebab i kan rajin dan sayang kampus/hostel. hihihi kira menjadi penunggu hostel ah ni.. cewahh ! hehehe

Btw, harini sihat sesangat tambah badan makin bambam..huhu saya harini nak kongsi tentang pendirian saya tentang kehidupan harian bermulanya tahun ni. Azam??

hahaha..

Nope. Azam memang ada tapi banyak sangat nak archieve. Yang paling utama sekali ialah nak kasi habis degree dengan penuh lancar tanpa ada tergantung satu semester pun. Ameen.. huhu

Harini saya nak sambung buat assignment subjek titas sem ni sambil-sambil baca notes yang dah dibuat sbb jumaat and sabtu ni i ada midterm. So,kena siap sedialah..
Ohh lupa? siapa tahu semalam and harini ada Fest Food di Bangi?
Anyone?

Yaa! festival food. saya nak gi tapi tiada teman. Semua orang sibuk dan tinggallah saya kat sini duduk di meja bilik ini menghadap lappy dan beberapa nota yang dibuat untuk revision. U konw what, alam degree dgn diploma ni memang berbeza even kita belajar tempat yang sama sekalipun tau. Tak tahula nak describe macam mana even masa diploma terlalu banyak masalah i still can convence it tapi degree no !! everythings is fix and lebih worst dari diploma walau dari segi zahirnya xnampak mcm tue pun. hehehehe
Tapi takpe. Allah itu Maha Kuasa Maha Adil, semua yang dia berikan kepada kita ia satu dugaan and kita kena pandai manage right?

Moga kawan-kawan semua mengisi masa lapang dihari minggu ini dengan aktiviti yang berfaedah dan tak buang masa begitu saja ya mcm saya ni. Sat gi dah naik boring apa lagi katil la jawabnya..hihiii

Nah gambar foodfest untuk perkongsian bersama-sama.. Nanti pergi jangan lupa ya upload share gambar. Nak tengok juga.hehe


No comments:

Post a Comment